X סגירה
 

בוקרשט לצעירים

בוקרשט חופשה לסטודנטים וצעירים

בוקרשט היא יעד מעולה עבור צעירים המעוניינים להרגיש אירופה. בוקרשט מציעה מגוון אטרקציות לצעירים כמו ערים אירופאיות אחרות, במיוחד בשנים האחרונות בהן היא מיישרת קו עם המערב ועושה זאת בתנופה רבה.

הזמינו סיור ברים חוויתי לבילוי לילי מושלם בבוקרשט >>

צעירים מטיילים ברחבי בוקרשט
צעירים מטיילים ברחבי בוקרשט
בוקרשט פריז של מזרח אירופה

בוקרשט היא מקום נהדר לטיול זוגות המחפשים מקומות רומנטיים. "פריז הקטנה" או "פריז של מזרח אירופה"- כך כונתה בוקרשט בתקופת הפריחה שלה לפני מלחמות העולם והשלטון הקומוניסטי. ממש כמו פריז, היא מלאה בשדרות רחבות עם חנויות ובתי קפה. השדרה המרכזית דומה מאוד לשאנז אליזה וגם שער הניצחון נראה תאום ממש של שער הניצחון בפריז.

היתרון הגדול של בוקרשט הוא שכל הטיסות, המלונות והבילויים במחירים זולים לאין ערוך ממחירים של ערים במערב אירופה.

בוקרשט משרה אווירה רומנטית בטיול באחד הפארקים, בארמונות היפים והמרשימים, באזור נהר הדמבוביצה החוצה אותה או בשרשרת האגמים שבצפון העיר. מעבר להיותה עיר נהדרת לחופשה רומנטית, זו גם עיר חיה ותוססת.

בוקרשט עיר בירה של הסטודנטים

בוקרשט שופעת בסטודנטים וצעירים מכל רחבי העולם, כולל ישראלים רבים, שהגיעו ללמוד ברומניה. יש בה מועדוני ריקודים אליהם מגיעים לתקלט דיג'ייז בינלאומיים המופתעים לטובה מהסאונד המעולה, התאורה והחדשנות שישנם במועדונים בבוקרשט. ישנם מקומות רבים למופעי מוזיקה בסגנונות מוזיקה שונים- רוק, ג'אז ועוד, פאבים לנקות בהם את הראש עם משקה טוב.

בוקרשט מציעה גם את הקלאסי לאלה האוהבים גם אופרה, בלט או מוזיקה קלאסית. מופע באתנאום הרומני הוא חוויה מדהימה גם לצעירים שלא מתעניינים בהכרח במוזיקה הולחנה לפני כמה מאות שנים.

שופינג בבוקרשט

בבוקרשט ישנם גם לא מעט מרכזי קניות. הענק שבהם הוא האפ"י (אפריקה- ישראל...) פאלאס קוטרוצ'ן הכולל מאות חנויות, כולל כל המותגים המערביים, בתי קפה, מסעדות וגם מתחם בתי קולנוע IMAX ענק. בנוסף אליו יש עוד מספר מרכזי קניות המכילים כל אחד כמה עשרות חנויות או יותר.

אם דווקא קניה בשווקים מושכת אתכם יותר, השוק הבולט ביותר בבוקרשט הוא שוק אובור. זהו שוק אמיתי המתפרש על פני רחובות רבים, חלקו מקורה וניתן למצוא בו כל מה שתרצו- אוכל, בגדים, יצירות אמנות, כלי בית, עתיקות, צעצועים ועוד ועוד.

ואיפה ישנים?

בין ביקור בארמון, פארק, מרכז קניות או בילוי סוער אל תוך הלילה צריך גם להניח את הראש. בבוקרשט תמצאו לא מעט מקומות לינה זולים המתאימים לצעירים.

המלון המודרני צ'נטראל - Hotel Central by Zeus International

המלון המודרני צ'נטראל (Hotel Central by Zeus International) בדרגת תיירות טובה שמחירו סביר. זהו מלון נעים הממוקם ממש במרכז העיר בקרבת גני צ'ימישג'יו.

הזמן עכשיו חדר במלון המודרני צ'נטראל בוקרשט >>

אכסניה ובר ליטל בוקרשט - (Little Bucharest bar & hostel)

אם אתם מחפשים מקום לינה וגם הזדמנות להכיר צעירים מכל העולם, אכסניה ובר ליטל בוקרשט - (Little Bucharest bar & hostel) שבעיר העתיקה היא מקום נהדר לכך. האכסניה מרוהטת בסגנון מודרני וצעיר, מציעה מטבחון ומקלחת משותפים, סלון נעים ומאובזר ומקום מעולה ללינה בין טיול לבילוי.

הזמן עכשיו חדר במלון האכסניה ובר ליטל בוקרשט >>

 

כתבות שאולי יעניינו אותך