X סגירה
 

בוקרשט מזג אויר

עונות השנה ברומניה

מזג האויר בבוקרשט הוא ממוזג ויבשתי כמו במקומות רבים ברחבי אירופה. מזג האוויר מביא לכך שהעיר בוקרשט משנה את פניה בעונות השונות - כך שכל עונה היא מיוחדת ומביאה דברים שונים לעיר.

בתי הקפה והמסעדות של בוקרשט : נעים לשבת בכל עונות השנה

בוקרשט בקיץ

הקיץ בבוקרשט הוא חם ומגיע ביולי ואוגוסט לטמפרטורות גבוהות של כ- 35 מעלות במשך היום. עם זאת, הלחות אינה גבוהה כמו באזור החוף אצלנו. כך נעים יותר לטייל בשדרות הרחבות של העיר, בין הארמונות, הגנים והפארקים.

בתקופת הקיץ זה הזמן בו נערכים פסטיבלים וירידים כך שהחום הופך את בוקרשט לעיר מלאת שמחה ואנרגיות. הקיץ נמשך מחודש יוני אל תוך חודש ספטמבר שבמהלכו כבר מתחילה להיות מורגשת התקררות ונראים סימנים של סתיו.

בוקרשט בסתיו

בסתיו מזג האוויר בבוקרשט נעים וכיף להסתובב ברחבי העיר וזאת כל עוד מגיעים מצויידים בבגדים חמים, מעיל, ומטריה. הטמפרטורה בעונת הסתיו נעה סביב 20 מעלות, מזג אויר מצויין לטיולים ממושכים.

בפארקים ובגנים של בוקרשט תוכלו לצפות בעצים בתחילת השלכת שעליהם נושרים ומכסים את השבילים בשטיח מרשרש בצבעי אדום וזהב. היופי של הנהר, האגמים והגנים היפים בסתיו הם חוויה.

בוקרשט בחורף

החורף בבוקרשט הוא קר והטמפרטורות בשיא החורף יכולות גם לרדת מתחת לאפס. גם טיול חורף בבוקרשט הוא קסום. זוהי התקופה בה  נערכים שווקי חג המולד בהם נפרשים דוכנים רבים של ממתקים, יין חם ומשקאות וכמובן המתנות והקישוטים המחממים את הנשמה.

העיר היפהפיה מוארת באלפי נורות צבעוניות והמראות הללו משכיחים לגמרי את הקור, במיוחד אם אתם לבושים כמו שצריך, כולל כובע חם וצעיף.

בוקרשט באביב

באביב, בחודשים אפריל ומאי הטמפרטורות עולות ומגיעות בדומה לסתיו ל- 15-20 מעלות. באביב השלגים נמסים, נהר הדמבוביצה זורם בשצף והצמחיה בפארקים מתחדשת. יופי הטבע שמתחדש יחד עם העיר המתעוררת מהחורף הופכים חופשה בתקופה זו לתענוג.

מתי מומלץ לטייל בבוקרשט

הזמן בו מומלץ לבקר בבוקרשט הוא בעונות המעבר- באביב ובסתיו בהן מזג האויר נעים מאוד, אם כי לכל עונה יש את היופי שלה.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך